Foto i VF

Hej,

Idag har jag med ett foto i VF i samband med ett reportage om babydans. Det känns på ett sätt väldigt roligt, men det känns också trist att de inte satt ut mitt namn.... "foto:privat" står det. Ganska taskigt. Vill ju ha cred för mina bilder...

HÄR är en länk till artikeln.

De har använt en bild på internet och en annan i själva papperstidningen. På båda står det foto:privat, fast jag hade skrivit foto:Pia Burman i mailet med pressinbjudan och bilder. Jaja, inte mycket att göra åt. Jag har iaf haft med en bild i tidningen, och nu vet ju ni iaf att det är jag som tagit dem!

Här är bilderna som är med:





Den första är med på VF:s hemsida och den andra i papperstidningen.

/Pia

Kommentarer
Postat av: sandra

Fina bilder Pia! Väldigt taskigt med namnet bara..

Om du besöker min blogg så finns bilder där på vår vighetstävling. Tråkigt bara att du hamnar lite i skymundan då jag glänser så väldigt mkt..

2010-10-22 @ 23:04:16

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback