Måndagkväll.  Vilken seg start på en förmo...

img_0485 (MMS)

Måndagkväll.  Vilken seg start på en förmodligen ganska fullspäckad vecka.  Skönt att ha mina torgvantar på jobbet idag  iaf. Varmt m ull. Fingrarna klarade sig ganska bra från att förvandlas till is :) Efter besöket hos kroppen i fredags så kände jag mig minst sagt mörbultad. Som en blandning av blåmärken och träningsvärk på alla utsatta ställen. Men nu börjar det iaf kännas bättre. Har också ordinerat mig själv en liten pronaxenkur.  Ska dit igen på torsdag o fortsätta arbetet m laser på höften bl a.  I veckan ska jag också försöka hinna med gym, undervisning, dansföreställning i Piteå, fika med Vickan, frissan, städning och pepp inför Mayans hemkomst.  Wiiieho! Vad gör alla andra denna vecka?


Kommentarer
Postat av: Pia

När man mms-bloggar från mobilen blir det inte så snyggt. Blir t ex inga radbrytningar...

Gonatt!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback