Mayas Ladiesnight

Hej,

I helgen är underbara syster hemma och hälsar på.

I fredags åt vi middag i Båtvik med mami och papi. Trevligt!

Igår så hade Maya beställt fest hemma hos oss och utgång på Stadshotellet.
Jag kom på att vi skulle överraska henne med en egen Ladiesnight hemma hos oss. Så jag engagerade Vickan och vi gjorde lite planer inför lördagen. Tyvärr lyckades vi inte få några killar att uppträda på vår version av ladiesnight. I våran version handlade det mest om temat ROSA. Rosa godis, rosa ljus, rosa tårtpapper, rosa champagne, rosa öl, rosa dipp, rosa lampor... you name it!

Jag hade även gjort en skylt där det stod "Mayas Ladiesnight - Skell style" i rosa, lila och glitter.


Gäster på partajet var: Jessica, Vickan o Nicke, Roger.
Hedersgäst: Maya
Värdpar: Pia o Matte

Vi hade riktigt trevligt hos oss. Sen åkte vi in till stan o fortsatte ha trevligt på station. Riktigt mkt folk faktiskt. Kul!

Här är lite klickbara rosa bilder. Jag hade lovat mig själv att ta massa kort, men så blev det så klart inte! Maya har nog fler bilder än jag, så håll utkik på
hennes blogg för att se om hon lägger upp några där!



Idag fick jag följa med Maya på lunch med Lina, Theresia och Theo. Vi satt uppe på CK och åt foccacia, drack kaffe o hade trevligt. Maya njöt också av en maräng och flirtade med Theo:


Nu ska jag packa ihop mig och följa med Maya till mormor o morfar en stund.

Keep bloggin' my friends!
Kram, Pia

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker det är så himla underbart att du och Maya står varann så nära =) Verkar ha varit en super mysig helg.



Kramen!

2010-10-25 @ 10:39:15
Postat av: qtkdxqskasn

U avovo nakakad rijesiq afoc mevoyid zozebew bonamuzi, imusoji aca!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback