Frikväll

I fredags var det frikväll på stan. Bellas dansgrupp (med jättemånga gamla elever till mig) dansade utanför Berlins 17.45 och jag och Jessica bestämde att vi skulle ses och kolla på dansen, strosa på stan och äta lite middag. Kände under dagen att shoppingstämningen började byggas upp...

Det blev en mycket trevlig kväll. Kollade på tapeter till Jessicas hus, hjälpte till lite kring dansen, såg dansen, fikade på Wayne's och pratade så mycket att vi knappt höll på hinna ut på stan, och sen shoppade vi!

Eller iaf jag. Jag handlade följande:

Svarta låga vinterskor på Eurosko (som hade 20% under frikväll)
Beige handväska i läder på Accent (också specialpris)
Snygg svart stringljuslykta till köksfönstret på Hemtrevnad
Tre st ljushållare/-lyktor till köket, också från Hemtrevnad
Lila glest stickad polo med vida ärmar från Indiska (20%)
Grå kjol som är hög i midjan med rosett, lite vid, också Indiska
Två st blockljus på Indiska

Sen fick det vara nog! :D
Men det gäller att passa på då man har shoppingsug och det dessutom är massa erbjudanden på stan.

Det var riktigt trevligt. Och jag är nöjd över mina inköp. Nu skulle jag bara ha haft ett par svarta stretchjeans så känner jag mig redo för hösten! Kan dock bli ett problem eftersom de bara verkar finnas i "skinny fit" vilket brukar innebära att jag inte får in mina vader i dom...

Nu skulle det så klart sitta fint med lite bilder på alla inköpen, men... har inte tagit några än! Så det får jag väl lägga upp senare i så fall.


Kram på er!
Pia


Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback