Jaså, där ser man...

... jag tycks ha bokat in en liten systerresa i mitten av september.

Lillasyster har tipsat (läs tjatat ;) ) om att det vore en alldeles ypperlig helg att åka ner och hälsa på henne eftersom att hennes sambo Simon då är uppe i Skell.

Har funderat och småkikat lite på flyg och nu är det alltså bokat. Klart och betart, som man säger. Bara så där! Hips vips! :D

Känns riktigt roligt faktiskt. Blir att flyga från Luleå, men det blir nog bra.
Så... 16 september kommer jag, Mayo! :D

Några bilder ur det förgångna - Blast from the past - så att säga:


1999 - kanske den allra första riktiga Stockholmsshoppingen vi gjorde tillsammans.


2008 - Lite party hemma i Mayans första lägenhet i Stockholm


2009 - en härlig promenad i Stockholm innan jag åkte iväg till New York

Och snart får jag väl bjussa på lite nyare bilder också.
Nu blir du väl glad, Maya? ;)

Godnatt allihop!
Verkligen dags att sova nu...

/Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Ja jag blir TOKGLAD! överlycklig faktiskt! ska bli så himla himla roligt. Tänk ut nu vad du vill göra under din vistelse så ska vi nog kunna uppfylla dina önskningar! TACK syrris, du är bäst!


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback