Motivationsbild.  Kollade gamla inlägg på ...

img_0813 (MMS)

Motivationsbild.  Kollade gamla inlägg på bloggen tidigare i veckan och hittade då bl a den här bilden.  Det är en bild från en förfest hemma hos Maya där jag bara tokdansar (alltså inte en pose-bild).  Och så här vill jag gärna se ut igen. Inte alltför mager och med mer muskler. Kolla armarna! Kan vara bra att ha som motivationsbild för att dra sig till gymmet lite oftare :) Bilden är (förstås) tagen innan någon knäoperation ägt rum. Numera är jag Pia soffPotatis. Skärpning!  Imorgon fredag. Ska sova ut (vilket jag verkligen behöver), göra dansplanering (minska stressen) och ev träffa Vickan en tvär. Tänker också att fredagar ska bli gymdagar i fortsättningen.  Hur mycket tränar ni? Hur håller ni motivationen uppe?  Kram o god natt, Pia


Kommentarer
Postat av: Mamma

Wow. Jag vill oxå ha såna snygga armar och axlar. Det känns som det är ett tag sen dom fanns. :(

2011-02-18 @ 17:39:01

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback