Pia Klantarsel

Åh!

Idag har jag varit inställd hela dan på att gå på en Buto-workshop på kvällen kl 19.
Jag gick hem från jobbet vid fyra (och fick
finfrämmen som lånade dusch och strykjärn och hängde med mig ett tag) och tänkte i lugn och ro äta middag, byta kläder och kanske t o m hinna vila nån minut.

Men nej!
Buton är ju inte alls kl 19. Det är tydligen nåt jag har hittat på själv. Den började kl 17. Vilket jag kom på då jag pratade med Fern kl 17.20. Och då hade jag dessutom lovat att skjutsa henne dig.

Vilken ångest!
Inte nog med att jag missar det själv - dessutom missade Fern det!

Usch o fy!

Skulle behöva nån som höll reda på saker och ting åt mig. Finns det nån frivillig?

Jaja, då får jag vara hemma och vila i stället. Det kan nog också vara bra. Men synd att missa ett arr av Dans i Västerbotten i Skellefteå eftersom det typ aldrig händer!

Lite arg o irriterad på mig själv är jag nog allt!

Men det går ju liksom inte göra nåt åt saken nu.
Blir att äta nån slags go'middag med Mattias ikväll.
Kanske leta lite musik till dansplanering.

Imorgon är det min "lediga dag".
Då ska jag på möte med Tom, klippa håret, göra dansplanering samt köpa in godis till föreningen. Blir nog inte mycket till ledigt. Men det är ju typ inget kanslirelaterat, bara godiset eftersom att jag idag också lyckades glömma bort att ringa in beställningen. Vad är det med mig idag?

Nån idé på vad jag kan göra med håret?
Jag vill ändra frisyr, men inte en aning om hur!

Några exempel på tidigare Pia-hår:


Ok, insåg att det tar lång tid, att jag inte har alla bilder i datorn och att jag är jättehungrig.
Så det blir bara en bild nu och så får vi se om jag lägger upp nån senare ikväll.

Kom gärna med tips iaf!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mamma

1 - hur kan man ha en workshop redan kl 17?

2 - elektronisk kalender! Din iphone har väl en sån?

3 - du kanske ska ge frissan fria händer?



Kram

2011-02-04 @ 09:55:29
Postat av: Frida

Jättesnygg frilla på fotot som du faktiskt laddade upp. Go for it! =)

2011-02-05 @ 18:29:42

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback