Wonderful Laurie De Vito

Här är en länk till ett klipp på min favvolärare i NYC. Hon har hjälpt mig så otroligt mycket! Bl a med just det hon pratar om här i klippet:

WORK WITH CORRECT PLUMB LINE ALIGNMENT

Tyvärr verkar det inte gå bädda in videoklipp på blogg.se för tillfället. Men klicka på länken för att se!

Längtar tills i sommar då jag ska dansa för henne!

För er som inte har en inplanerad NY-resa så kan jag tipsa om att hon kommer till Balettakademien i Stockholm i sommar och ger sommarkurs. Passa på!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej Pia! Åker du också till NY igen? När, var, hur? :) Själv åker jag dit igen i maj! :D

Postat av: Emmy

Jag försöker kika in någon gång då och då, kul att hålla sig uppdaterad! :)



Härligt! Åker du dit för att dansa eller bara för att semestra?



Ja tiden flyger ju iväg när man är där! Jag åker ner 14:e maj och hem den 29:e så vi åker förbi varandra! Hade gärna stannat längre men varken ekonomi, skola eller jobb tillåter en längre visit. Ska möta upp Johanna och Lisa som åker ner två veckor tidigare för att plugga lite engelska, när jag kommer ner blir det dock bara semester! Har pratat lite med Emma via FB också, skulle ju vara kul att träffa henne och hennes fiance när man liks "har svängarna förbi"! :)

2011-02-07 @ 16:51:55
URL: http://emmyh.com
Postat av: dognekd

Akosamel aq akevuf iq xalafuze wajuq obeke up afifowev acoref onepek erogiwufi!

2012-10-16 @ 14:11:05
URL: http://www.qopoxaxub.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback